Motivi per sceglie u specchiu di bagnu LED

1.LED specchiu bagnu ùn hà micca impattu nant'à l 'ambienti comu hè fattu di materiali amichevuli di l'ambiente.
2.Quandu a ghjente guarda in un specchiu, u specchiu di u bagnu LED brillarà più chjaramente, perchè hà a so propria luce.
3. Ùn ci hè micca scossa elettrica ancu cù a manu bagnata, perchè ci hè solu un buttone di sensore toccu in u fronte di u specchiu di bagnu LED.
4.The rating waterproof di IPROLUX LED specchiu bagnu hè IP54.
Iprolux LED specchiu di bagnu vene cun striscia di luce LED impermeabile.A so superficia hà prutezzione di l'ambiente, pittura di prutezzione impermeabile, pittura di prutezzione impermeabile d'isolamentu termicu, stratu di prutezzione di rame, stratu di placcatura d'argentu di specchiu, stratu di sensibilizazione di specchiu, stratu di vetru float di classe automobilistica, defogging un toccu.
5.Usemu una striscia LED di sicurezza di bassa tensione 12V, chì hà una vita di serviziu assai longa, è offre 5 anni di garanzia.
Per piacè ùn preoccupate micca di utilizà u tempu di i specchi LED.
6.Intelligent passu menu dimming è cambiamentu di culore.
Pudete sceglie ogni culore o temperatura di culore secondu e vostre preferenze è abitudini di vita. 3000K luce calda rende a cabina assai accogliente è crea una atmosfera di fine settimana lazy.A luce bianca calda di 4000K hè a luce naturale di u sole generalmente utilizata in a matina quandu si veste, a luminosità di a luce hè ghjustu, è u maquillaje hè più naturali.A luce bianca 6000K hè una luce abbastanza luminosa.Questa luce hè di solitu utilizata cù a lente, perchè e foto pigliate in questa luce sò piene di tecnulugia è anu ancu un effettu di sbiancamentu, chì face e foto più belle.
7. I specchi di bagnu LED di Iprolux sò sicuru è affidabili.I specchi di u bagnu ùn si rompenu di solitu, ma l'accidenti sò inevitabbili.Quandu un specchiu nurmale hè rottu, i resti di a lente seranu splashed in ogni locu.S'ellu ùn hè micca pulitu cù cura, pò esse periculosu è causanu danni innecessarii.Ma i specchi di bagnu muderni intelligenti sò cuncepiti cù specchi a prova di esplosione per una sicurezza supplementaria.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021